• woensdag 1 mei 2024

Extra | Journaal 30 april 2024

Elke werkdag het laatste nieuws van Extra, nu ook in het Nederlands. Bron: Extra

Democracy now! | Monday, April 29, 2024

Democracy Now! is a national, daily, independent, award-winning news program hosted by journalists Amy Goodman and Juan Gonzalez. Democracy Now!’s War and Peace Report provides our audience...

Extra | Journaal 29 april 2024

Democracy now! | Friday, April 26, 2024

Extra | Journaal 26 april 2024

Democracy now! | Thursday, April 25, 2024

- Advertisement -spot_img

PB | Bijbelse stripverhalen overhandigd aan de Gouverneur

HomeLandenCuraçaoPB | Bijbelse stripverhalen overhandigd aan de Gouverneur
De heer Armin Elisa (directeur van het Antilliaans Bijbelgenootschap), H.E. Gouverneur Lucille George Wout, Mevrouw Yvonne Isidora-Gumbs (bestuursvoorzitter van het Antilliaans Bijbelgenootschap)

WILLEMSTAD – Op 2 september hebben de Voorzitter en directeur van het Antilliaans Bijbelgenootschap de serie van 6 bijbelse stripverhalen, lokaal vertaald in het Papiamentu, overhandigd aan de Gouverneur.

Van links naar rechts;

Bron: Persbericht Ministerie van Algemene Zaken en Minister President

Dit artikel is geplaatst in

1. Lucille Wout! Hoeveel geeft u “terug” aan Curaçao en haar bevolking?

Behalve wat extra “kerstverlichting waar unzelf niets voor betaalt?

Nederland moest volgens u voor álles betalen toen u nog bij de “man” zat .

Hoeveel heeft u van uw koninklijke salaris over om te doneren aan de armsten der armsten?

2. Deze bejaarde tante schijnt naast al haar pensioenen, iets van 20K per maand in Euros te verdienen. Als dat op een 8-urige werkdag is gebaseerd, betekent het dat zij zelfs tijdens haar dagelijkse toiletbezoek, 150 Euro’s bijgeschreven krijgt, dat zijn dure drollen.

3. Het is schering en inslag, Lucille W doet vgs mij niets anders dan allerlei boeken in ontvangst nemen.
    Echt een topjob voor een bejaarde dame.

4. En weer staat de Gouverneur het onder de plak hangende figuur van bouw oplichter Herman George op een foto, het lijkt er wel op, of zij met de MP Loser Pik Pisas en wedstrijd doen wie het meest per week op een foto in de curacrimse kranten staan, wanneer gaan deze op vreters eens aan het werk voor het volk !.

5. Bijbelgenootschap, volgens mij staat in de bijbel dat seks voor het huwelijk en het gebruik van voorbehoedsmiddelen niet mag. Als we zien hoeveel mensen in Afrika HIV besmet zijn, is het niet duidelijk of het nou door de bijbel of door de paus komt.

Moet zeggen, ik had vroeger een vriendin die volgens de bijbel was opgevoed, nou zeg, ik moest ze elke keer opnieuw vertellen, “gebruik je tong”. Het was net trekken aan een dood paard.