Aflevering Nieuwsuur/NOS van 3 juli 2020


Bron: Nieuwsuur/NOS

Comments

Er zijn 4 comments

  1. Ook dat nog 5 jul. 2020 22.53

    Aub wie neemt dit mannetje tegen zichzelf in bescherming?
    Alles wat uit dit mannetje zijn mond komt is abject en infaam... Zo, zijn dat geen correcte woordjes voor een regelrechte lapzwans?

  2. Bolivar 5 jul. 2020 22.37

    @Curacao revisited:

    5:27: “ wij hebben nooit problemen gehad om tempo te maken”
    5:33 “ wij hebben problemen met het tempo”

    Ban poko, poko ... no tin pura.

    Lijkt wel dat Begina Doble R fan is ongeacht de huidige crisis.

    https://www.youtube.com/watch?v=DXUoy3oXyhs

  3. Django 5 jul. 2020 15.13

    Begina in april 2020: er is geen honger op het eiland
    Begina in juli 2020: er is hinger en armoede op het eiland

  4. Curacao revisited 5 jul. 2020 13.51

    Lol!
    5:27: “ wij hebben nooit problemen gehad om tempo te maken”

    5:33 “ wij hebben problemen met het tempo”