Curacao.nu | Snèk verbergt gasbommetjes op gevaarlijk plek

Persbureau Curacao

Alle gasflessen zijn in beslag genomen, de eigenaar kreeg een waarschuwing. |  Extra

Willemstad – De Inspectie heeft ingegrepen bij een snèk in Punda. De eigenaar van de zaak in de Pasaatsraat had vijf gasbommetjes ingebouwd in een bankje waar zijn klanten op konden zitten.

Een asbak ernaast gaf klanten de mogelijkheid om er ook een sigaretje bij op te steken. Alle gasflessen zijn in beslag genomen, de eigenaar kreeg een waarschuwing.

Bron: Curacao.nu

Comments

Er zijn 3 comments

  1. Djaka 27 nov. 2019 15.49

    Ai, ai , ai de kleine man , de kleine man .
    Kom niet aan de kleine man .
    Dus maar een waarschuwing .

  2. ericlapas 27 nov. 2019 01.43

    "De eigenaar kreeg een waarschuwing." De eigenaar had zo wat doden op zijn geweten kunnen hebben maar hij kreeg een waarschuwing. De man is niet alleen achterlijk maar gewoon een crimineel.

  3. Henk 26 nov. 2019 20.34

    Gezien de gemiddelde omvang van het achterwerk van de Curacaoenaar zou de schade van een ontploffing beperkt zijn gebleven.