ParadiseFM | Curaçao gaat illegale vuilstort en verbranding aanpakken

Curaçao heeft sinds kort een speciaal handhavingsteam dat illegale vuilstort en verbranding van afval moet aanpakken. Minister-president Pisas maakte gisteren bekend dat het team is geïnstalleerd.

Curaçao kampt al langer met het probleem van illegale afvalstortplaatsen, waar vaak het vuil in brand wordt gestoken. Het handhavingsteam gaat zich hier op richten

Het speciale team valt onder de ministeries van Algemene Zaken en Gezondheid, Milieu en Natuur. Het handhavingsteam bestaat uit vier medewerkers afkomstig van de Curaçaose Militie. Later wordt het team uitgebreid met twee extra leden.

Bron: ParadiseFM

Comments

Er zijn 4 comments

  1. Knoek-koe 18 jan. 2024 13.13

    Nu pas? MFk wordt ook een keer waker. Uitgereisd Pikje?

  2. Postman441 18 jan. 2024 12.27

    Ik snap niet waarom men zo graag op de foto wil.

  3. sjoempie 18 jan. 2024 02.41

    Ha ha ha ha

  4. Tico Martina 18 jan. 2024 01.32

    Allemaal dikpenzen en hangtieten. En dat zit in de militie? Wel stoer dat er een vrouw tussen zit