Gordon: vliegticket naar Antillen te duur

Schermafbeelding 2013-11-27 om 19.36.55 Gordon op Twitter:
"wat een schandelijke tarieve@KLM naar de Antillen met de fesstdagen, monopolie positie misbruik! KLM 1700 euro @Arkefly 600!"

Volgens de Telegraaf wil Gordon de feestdagen doorbrengen op de Antillen, maar een ticket ernaartoe vindt de zanger en presentator toch nog net iets te duur.

Ook op Twitter liet Gordon weten:

wat een schandelijke tarieve@KLM naar de Antillen met de fesstdagen, monopolie positie misbruik! KLM 1700 euro @Arkefly 600!

Bron: De Telegraaf

Comments

Er zijn 1 comments

  1. Henk1 28 nov. 2013 15.28

    Helemaal eens, dit is al jaren aan de gang op deze route en naar Suriname. Een duidelijke melkkoe voor deze maatschappij.